bonsoir mes amis

2014-03-26 @ 23:10:00
Well hello! Jag är medveten om att jag inte har bloggat på typ ett år men iallafall så är det bara bra med mig så ni vet!! Kom hem från träningen för någon timme sedan så just nu myser jag. Alltså jag har inte pluggat på aslänge trots att detta är något välbehövligt då nationella i NO närmar sig osv. Men alltså jag orkar verkligen inte. Detta grundar sig varken i fysisk eller psykisk trötthet utan att jag bara känner för att ha kul och typ vara flummig..
 


Kul bilder från i torsdags respektive fredags på väg till bussen. #globalwarming eller är detta bara tidigt aprillväder?
 


Kommentarer
Postat av: MAria

Roligt med lite uppdatering! Håller med det flumiga känns alltid mest lockande! Skulle gissa på en mix angående vädret, men skönt är det iaf?

2014-03-27 @ 11:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0